• Nr pagini: 352
  • Tip coperta: brosata

In stoc

Atentie: Ultimul articol in stoc!

B B

Despre carte

"Eu vin dintr-o provincie obscura, dintr-o tara pe care o taioasa geografie o separa de toate celelalte. Am fost cel mai disperat dintre toti poetii, iar poezia mea a fost regionala, dureroasa si ploioasa. Dar am avut intotdeauna incredere in om. Si nu mi-am pierdut niciodata speranta." - Pablo Neruda

"Poetul palpeaza spatiul si substanta confuza din realitatea imediata, incercand sa forteze misterul transcendentei. Poezia si viata pe care o contine ii apar ca o descoperire uimitoare, terifianta, dar si fastuoasa prin spectacolul diversitatii lor. Neruda intuieste "gravitatea si misterul vietii", cum ar spune Fernando Pessoa. Si dobandeste deja convingerea ca aceasta viata este si viata poeziei."
- Dinu Flamand

Carti de literatura motivationala | Carti de dezvoltare personala | Carti de spiritualitate | Carti de religie | Carti de sanatate | Carti de psihologie | Carti de sociologie | Carti despre familie, cupluri, relatii | Carti de cresterea copilului |

Carti de literatura si critica literara | Carti pentru copii | Manuale | Dictionare si ghiduri | Carti de limbi straine | Carti in limba maghiara | Carti despre religie | Carti de istorie | Politica | Filosofie |

Carti de bucate | Carti despre casa si gradina | Ghiduri turistice | Carti Hobby | Carti Diverse | Muzica | Biografii, memorialistica | Carti de stiinta si tehnica | Carti de afaceri | Carti de vanzari | Carti de management | Carti de marketing si publicitate | Audiobook-uri | Vreau sa public o carte tiparita | Vreau sa public un eBook | Vreau sa-mi vand cartea in libraria piatadecarte.net

In libraria online piatadecarte.net gasesti carti cu pret redus de la editurile:

Editura Benefica | Editura Brandbuilders | Editura BusinessTech | Editura Philobia |  Editura Curtea Veche | Editura Casa | Editura CD Press |  Editura Diana | Editura Didactica Publishing House | Editura For YouEditura Humanitas | Editura Lifestyle | Editura Philobia | Editura Litera | Editura Polirom |Editura Publica | Editura Adevar Divin | Editura Trei | Editura Amaltea | Editura Letras ( publicare carte tiparitapublicare eBook) | Piatadecarte.net – librarie online si distributie carte

Eurostar | Editura Adenium | Mediadocs Publishing | Editura Corvin | Editura Leader Human Resources | Editura Casa Cartii de Stiinta | Editura Act si Politon | Editura Vremea | Editura Spandugino | Editura Datagroup | Editura Cetatea de Scaun | Editura Corvin | Editura Viata si Sanatate |

Crime Scene Press | Editura Arthur | Editura Agora | Editura Cartex | Editura Schubert & Franzke | Editura Mast | Editura Mara Books | Editura Art | Editura Adantis | Editura Gramar | Editura Floare Alba de Colt | Editura Amsta | Editura Antet | Editura Paladin | Editura Lider | Editura Niculescu |

Editura Vellant | Editura Tana | Editura Eikon | Editura Herald | Editura Paralela 45 | Editura Dharana | Editura Blink | Editura Cser | Editura Fiat Lux | Editura Corint | Editura Steaua Nordului | Editura Roxel Cart | Editura Scoala Ardeleana | Editura Unarte | Editura Compania | Editura All | Editura Blassco | Editura Cavallioti | Editura Girasol | Editura Crime Scene Press |

Despre autor

Pablo Neruda, pe numele său adevărat Ricardo Eliécer Neftalí Reyes Basoalto, s-a născut în 1904 la Parral, dar și-a petrecut copilăria în Temuco, un mic orășel feroviar de a cărui amintire se va simți întotdeauna legat. Pablo Neruda și-a descoperit de foarte tânăr aplecarea către literatură, primul său volum de versuri fiind publicat pe bani proprii în 1923, când poetul avea 19 ani. În paralel cu scrisul, Neruda a fost extrem de implicat în viața socială a țării sale, începând de foarte devreme o carieră diplomatică – a fost consul al Chile în India, Singapore, Birmania, Spania, Franța –, continuată cu funcția de senator și candidatura la președinție din partea Partidului Comunist, în care s-a înscris în 1945.

Deși cariera…Citeste mai mult >>

Lasa o apreciere

Nu exista lumina pura (ed. tiparita)