B B

Trimite unui prieten

Destinatar(i) :

* Câmpuri obligatorii

sau  Anulează

Despre carte

Traducere din limba engleza americana de Cristina Rusu si Liviu Dascalu. In anii '70, Mary Ann Singleton, provinciala naiva din Ohio, ajunge la San Francisco, unde trebuie sa renunte rapid la provincialism si la reflexele educatiei puritane. Inchiriaza o camera in Barbary Lane la numarul 28, intr-un complex detinut de o proprietara excentrica - de fapt un transsexual - pasionata de marijuana. Mary Ann se imprieteneste cu toti ceilalti locatari: Mona - hipiota bisexuala, Brian - un heterosexual fustangiu, Norman - sinistrul locuitor al mansardei complexului, si cu Michael, un homosexual aratos cunoscut prietenilor drept Mouse (de la Mickey Mouse). Apar pe parcurs si alti prieteni care o insotesc pe Mary Ann in aventurile sale din San Francisco: un businessman arogant, pretentios si misogin, un sexagenar alcoolic, un fotomodel alb care isi schimba culoarea pielii in negru pentru pentru a avea mai mult succes, etc. Autorul stie sa aduca in scena lovituri de teatru, sa provoace neintelegeri, revelatii senzationale si suspans. Cititorul este plimbat dintr-o lume in alta cu aparenta frivolitate, dar in spatele acestei lejeritati se ascunde efervescenta Americii, cu bunele si relele ei. Autorul, Armistead Maupin, este gay, iar personajele homosexuale din Cronici sunt aidoma celor hetero, poate ca o consecinta a atmosferei de perfecta toleranta din San Francisco, una care nu-i singularizeaza prin adversitate.

Carti de literatura motivationala | Carti de dezvoltare personala | Carti de spiritualitate | Carti de religie | Carti de sanatate | Carti de psihologie | Carti de sociologie | Carti despre familie, cupluri, relatii | Carti de cresterea copilului |

Carti de literatura si critica literara | Carti pentru copii | Manuale | Dictionare si ghiduri | Carti de limbi straine | Carti in limba maghiara | Carti despre religie | Carti de istorie | Politica | Filosofie |

Carti de bucate | Carti despre casa si gradina | Ghiduri turistice | Carti Hobby | Carti Diverse | Muzica | Biografii, memorialistica | Carti de stiinta si tehnica | Carti de afaceri | Carti de vanzari | Carti de management | Carti de marketing si publicitate | Audiobook-uri | Vreau sa public o carte tiparita | Vreau sa public un eBook | Vreau sa-mi vand cartea in libraria piatadecarte.net

In libraria online piatadecarte.net gasesti carti cu pret redus de la editurile:

Editura Benefica | Editura Brandbuilders | Editura BusinessTech | Editura Philobia |  Editura Curtea Veche | Editura Casa | Editura CD Press |  Editura Diana | Editura Didactica Publishing House | Editura For YouEditura Humanitas | Editura Lifestyle | Editura Philobia | Editura Litera | Editura Polirom |Editura Publica | Editura Adevar Divin | Editura Trei | Editura Amaltea | Editura Letras ( publicare carte tiparitapublicare eBook) | Piatadecarte.net – librarie online si distributie carte

Eurostar | Editura Adenium | Mediadocs Publishing | Editura Corvin | Editura Leader Human Resources | Editura Casa Cartii de Stiinta | Editura Act si Politon | Editura Vremea | Editura Spandugino | Editura Datagroup | Editura Cetatea de Scaun | Editura Corvin | Editura Viata si Sanatate |

Crime Scene Press | Editura Arthur | Editura Agora | Editura Cartex | Editura Schubert & Franzke | Editura Mast | Editura Mara Books | Editura Art | Editura Adantis | Editura Gramar | Editura Floare Alba de Colt | Editura Amsta | Editura Antet | Editura Paladin | Editura Lider | Editura Niculescu |

Editura Vellant | Editura Tana | Editura Eikon | Editura Herald | Editura Paralela 45 | Editura Dharana | Editura Blink | Editura Cser | Editura Fiat Lux | Editura Corint | Editura Steaua Nordului | Editura Roxel Cart | Editura Scoala Ardeleana | Editura Unarte | Editura Compania | Editura All | Editura Blassco | Editura Cavallioti | Editura Girasol | Editura Crime Scene Press |

Despre autor
Citeste mai mult >>

Lasa o apreciere