An aparitie2013
Nr pagini144
Produs vandut delibraria online Piatadecarte.net
Dimensiuni160x200x9.5
Transport GratuitAdaugati in cos produse in valoare de 150 lei pentru a beneficia de transport gratuit.
Produs vandut de Piata de cartedepozit de carte
Structurata pe doua capitole independente ca forma si stil, dar infratite ca areal emotiv, "Povestiri de la Olanu" isi propune o abordare curajoasa si intensa inca de la primele pagini. Alternanta subiectelor intalnite in cele douazeci si noua de scrieri este bijectiva cu multimea diferitelor emotii. Veti experimenta fericirea, dar mai ales tristetea, beatitudinea, dar si mai mult frustrarea, starea de calm, de implinire, dar si nervii specifici descrierilor lungi si, uneori, criptice. Majoritatea autorilor stapanesc o scriitura eleganta, aerisita, cuminte. Prin stilul migalos si calculat, reusesc sa imbine cuvinte, fraze si sa proiecteze imagini spectaculoase in mintea cititorului. Uneori este nevoie de cinci, sase fraze sau paragrafe intregi pentru a crea detaliul perfect al unui mar viermanos sau al unei cizme ponosite. incercarea lui Dani Corban este ca printr-o singura fraza sa imprime oricarui cititor tabloul universului cioplit intre sinapsele sale. Sa produca explozii de forme si culori dintr-o singura expresie. Sa se plimbe pe limitele conceptuale ale fantasmagoricului si sa se prabuseasca in echilibru. Da, intr-un final suntem conceputi si definiti prin echilibru. Este tiparul genetic pe care nu il putem insela, cu toata ardoarea trairilor rebele. Suntem definiti de echilibru, de neutralitate, de nivelul marii. Putem sa pastram nivelul marii vaslind alene o barca in pustietatea oceanului surd. Sau putem sa dobandim nivelul marii, osciland foarte rapid de la cele mai inalte varfuri muntoase pana pe fundul celor mai adanci ape.