An aparitie2015
Nr pagini112
Produs vandut delibraria online Piatadecarte.net
Dimensiuni160x200x6
Transport GratuitAdaugati in cos produse in valoare de 150 lei pentru a beneficia de transport gratuit.
Produs vandut de Piata de cartedepozit de carte
Legendele adevarate nu mor niciodata, chiar daca uneori par a se ascunde sub valul uitarii sau cad, pur si simplu, in desuetudine. Cand intrebi retoric care va fi fost cel mai cunoscut tenor roman peste hotare, cu siguranta numele lugojeanului Traian Grosavescu trebuie evocat intre primele optiuni. La exact 120 de la nastere, va oferim un volum ce redeschide seculara polemica legata de tragica lui disparitie la 31 de ani, cand a cazut secerat de pistolul sotiei sale. Crima pasionala, dezechilibru psihic, afaceri dubioase, interese oculte? Ce a putut sa o determine pe Nelly la gestul fatal si ireparabil de a curma violent viata unui geniu muzical - ce uimise deja Budapesta, Viena, Berlinul si avea pregatit contractul de colaborare cu Metropolitan Opera din New York - dar si a tatalui fetitei lor de nici doi anisori? Legendele adevarate nu mor niciodata, chiar daca uneori par a se ascunde sub valul uitarii sau cad, pur si simplu, in desuetudine. Cand intrebi retoric care va fi fost cel mai cunoscut tenor roman peste hotare, cu siguranta numele lugojeanului Traian Grosavescu trebuie evocat intre primele optiuni. La exact 120 de la nastere, va oferim un volum ce redeschide seculara polemica legata de tragica lui disparitie la 31 de ani, cand a cazut secerat de pistolul sotiei sale. Crima pasionala, dezechilibru psihic, afaceri dubioase, interese oculte? Ce a putut sa o determine pe Nelly la gestul fatal si ireparabil de a curma violent viata unui geniu muzical - ce uimise deja Budapesta, Viena, Berlinul si avea pregatit contractul de colaborare cu Metropolitan Opera din New York - dar si a tatalui fetitei lor de nici doi anisori?