An aparitie2013
Nr pagini510
Produs vandut delibraria online Piatadecarte.net
Dimensiuni13x20
Transport GratuitAdaugati in cos produse in valoare de 150 lei pentru a beneficia de transport gratuit.
Produs vandut de Piata de cartedepozit de carte

Parul Venerei este un roman stralucitor, ce poate fi invocat ca un argument ultim al ideii ca literatura rusa nu a murit. Credinta si spiritualitate, importanta de-a vibra la frumusetea lucrurilor efemere sub amenintarea mortii, cautarea iubirii, dialoguri filosofice, referinte mitologice si reflectii pline de miez, toate se intrepatrund. Un interpret din limba rusa la un birou elvetian pentru azilanti, straduindu-se sa se adapteze la cea mai buna dintre lumile posibile, este bantuit de toate povestile pe care le aude.

Transcrierile interviurilor la care participa se insinueaza in roman tot asa cum se insinueaza in viata lui interioara. Interpretul este firul care leaga numeroasele povesti in poveste: calatoriile interpretului in Italia, in cautarea originii iubirii, sau poate doar a adevarului despre ea; indepartarea de sotie si de fiu; suferintele cuplului in criza; scrisorile trimise fiului si adresate unui anume Nabucodonosaurus, stapanitor al unei magice imparatii insulare; bucati din jurnalul Isabellei, o faimoasa cantareata de la inceputul secolului XX, a carei biografie interpretul ar fi vrut candva sa o scrie. "Golurile" dintre aceste povesti sunt umplute cu fragmente din lecturile interpretului despre razboaie antice nu mai putin civilizatoare decat cele moderne.

Cartea Parul Venerei de la editura Curtea Veche, scrisa de Mihail Siskin, face parte din categoriile Literatura rusa, Beletristica si critica din libraria Piata de carte.

Carti de literatura motivationala | Carti de dezvoltare personala | Carti de spiritualitate | Carti de religie | Carti de sanatate | Carti de psihologie | Carti de sociologie | Carti despre familie, cupluri, relatii | Carti de cresterea copilului |

Carti de literatura si critica literara | Carti pentru copii | Manuale | Dictionare si ghiduri | Carti de limbi straine | Carti in limba maghiara | Carti despre religie | Carti de istorie | Politica | Filosofie |

Carti de bucate | Carti despre casa si gradina | Ghiduri turistice | Carti Hobby | Carti Diverse | Muzica | Biografii, memorialistica | Carti de stiinta si tehnica | Carti de afaceri | Carti de vanzari | Carti de management | Carti de marketing si publicitate | Audiobook-uri | Vreau sa public o carte tiparita | Vreau sa public un eBook | Vreau sa-mi vand cartea in libraria piatadecarte.net

In libraria online piatadecarte.net gasesti carti cu pret redus de la editurile:

Editura Benefica | Editura Brandbuilders | Editura BusinessTech | Editura Philobia |  Editura Curtea Veche | Editura Casa | Editura CD Press |  Editura Diana | Editura Didactica Publishing House | Editura For YouEditura Humanitas | Editura Lifestyle | Editura Philobia | Editura Litera | Editura Polirom |Editura Publica | Editura Adevar Divin | Editura Trei | Editura Amaltea | Editura Letras ( publicare carte tiparitapublicare eBook) | Piatadecarte.net – librarie online si distributie carte

Eurostar | Editura Adenium | Mediadocs Publishing | Editura Corvin | Editura Leader Human Resources | Editura Casa Cartii de Stiinta | Editura Act si Politon | Editura Vremea | Editura Spandugino | Editura Datagroup | Editura Cetatea de Scaun | Editura Corvin | Editura Viata si Sanatate |

Crime Scene Press | Editura Arthur | Editura Agora | Editura Cartex | Editura Schubert & Franzke | Editura Mast | Editura Mara Books | Editura Art | Editura Adantis | Editura Gramar | Editura Floare Alba de Colt | Editura Amsta | Editura Antet | Editura Paladin | Editura Lider | Editura Niculescu |

Editura Vellant | Editura Tana | Editura Eikon | Editura Herald | Editura Paralela 45 | Editura Dharana | Editura Blink | Editura Cser | Editura Fiat Lux | Editura Corint | Editura Steaua Nordului | Editura Roxel Cart | Editura Scoala Ardeleana | Editura Unarte | Editura Compania | Editura All | Editura Blassco | Editura Cavallioti | Editura Girasol | Editura Crime Scene Press |