Piata de Carte

Linia de contur. Cronici literare Vol. 1

Comanda cartea Linia de contur. Cronici literare Vol. 1 de Daniel Cristea - Enache de la Editura Spandugino. Livrare in toata tara, in 24-48 de ore de la primirea comenzii. Poti beneficia de transport gratuit in peste 5000 de localitati, la comenzi de peste 100 de lei.

58,00 lei

În stoc

Detalii produs:

An aparitie:
Editura:
ISBN: 9786068944135
SKU: SPA-9786068944135

Descriere

Linia de contur. Cronici literare Vol. 1 - Autor Daniel Cristea-Enache - Editura Spandugino

,,Volumul de fata este dedicat prozei (romane, nuvele, povestiri) si literaturii subiective (non)fictionale (memorialistica, jurnale, epistolare, autobiografii, carti de calatorii, volume cu documente din arhivele CNSAS, carti de dialoguri, eseistica filtrata biografic, publicistica fictionalizata). Pentru prima oara intr-o carte a mea de cronici, proza e impletita cu literatura , in interiorul unei aceleiasi generatii, confruntata cu un context istoric."

Daniel Cristea-Enache

„Din 1995 si pana astazi, aproape fara intrerupere, Daniel Cristea‑Enache a publicat cronica literara in reviste (Adevarul literar si artistic, Caiete critice, Romania literara si altele), adunata in cateva volume: Concert de deschidere, Bucuresti Far West. Secvente de literatura romana, Timpuri noi, iar acum in ampla culegere de fata. Niciunul dintre colegii lui de generatie n-a dat dovada de atata consecventa, desi destui au inceput, ca si el, prin a scrie critica de intampinare, renuntand insa relativ repede, atrasi de felurite miraje. Daniel Cristea-Enache ramane cronicarul literar al generatiei 2000. Consacrate cu precadere, in primii ani, unor autori apartinand generatiilor vechi, cronicile lui se ocupa tot mai des de scriitorii tineri. Volumele succesive ofera un catalog cvasicomplet al poetilor, prozatorilor si criticilor generatiei 2000, ca, de altfel, si al celor din generatiile anterioare.”

Nicolae Manolescu

(din Istoria critica a literaturii romane, editia a II-a)

Informații suplimentare